Privacy Policy
1. Oplysninger om virksomheden
Eleven Flowers ApS
CVR-nummer: 45014606
Fysisk adresse: Eliasgade 10, 2300 København S
Juridisk adresse: Eliasgade 10, 2300 København S
Kontaktoplysninger for spørgsmål vedrørende persondatasikkerhed: Helvijs Siubra, office@forestroom.dk
​
2. Behandling af personoplysninger
Vi, Eleven Flowers ApS, behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med Europa-Parlamentets og Rådets forordning (EU) 2016/679 af 27. april 2016 om beskyttelse af fysiske personer i forbindelse med behandling af personoplysninger og om fri udveksling af sådanne oplysninger (generel forordning om databeskyttelse, GDPR) samt databeskyttelsesloven og andre relevante love og regler.
Denne privatlivspolitik giver et overblik over, hvordan vi behandler dine personoplysninger, hvilke rettigheder du har i forbindelse med databehandling, og hvordan vi sikrer beskyttelsen af dine data. Vi behandler personoplysninger med den største omhu og sikkerhed i overensstemmelse med alle gældende love og regler.
2.1 Personoplysninger og behandlingen af dem
-
Personlige data: Alle oplysninger om en identificeret eller identificerbar fysisk person (den registrerede).
-
Behandling af personoplysninger: Enhver handling, vi foretager med personoplysninger, herunder indsamling, registrering, organisering, strukturering, opbevaring, adgang, ændring, sletning, videregivelse, overførsel, begrænsning og andre handlinger.
2.2 Levering af data og konsekvenserne heraf
Du giver os dine personlige data frivilligt. Hvis du ikke giver os de nødvendige oplysninger, er vi muligvis ikke i stand til at levere nogle af de tjenester eller opfylde de formål, der er beskrevet i denne politik.
2.3 Beskyttelse af personoplysninger
Vi anerkender, at personoplysninger er værdifulde, og vi behandler dem med den største fortrolighed og omhu for at sikre deres sikkerhed og beskyttelse. Vi anvender passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger for at beskytte dine persondata mod uautoriseret adgang, videregivelse, tab eller ødelæggelse.
​
3. Juridisk grundlag
De formål, hvortil vi behandler personoplysninger, er relateret til vores forretningsfunktioner og aktiviteter. Vi behandler hovedsageligt personoplysninger på følgende juridiske grundlag:
-
Opfyldelse af en kontrakt: Personoplysninger behandles for at opfylde en kontraktlig forpligtelse over for dig eller for at udarbejde kontrakten.
-
Juridiske forpligtelser: Vi behandler data for at overholde juridiske forpligtelser, som vi er underlagt, såsom regnskabs- eller skattekrav.
-
Berettiget interesse: Personlige data behandles for at forfølge vores legitime interesser, såsom virksomhedssikkerhed, serviceforbedring og styring af kunderelationer.
I disse tilfælde er vi nødt til at indhente visse oplysninger for at kunne opfylde de relevante formål. Hvis du ikke giver de nødvendige oplysninger, kan det påvirke starten af forretningsforholdet, opfyldelsen af kontrakten eller virksomhedens sikkerhed.
Hvor data indsamles på et ikke-obligatorisk grundlag, men hvor tilvejebringelsen af data kan hjælpe os med at forbedre vores tjenester eller give dig fordelagtige tilbud, vil vi angive, at tilvejebringelsen af data er frivillig.
Vi behandler personoplysninger til følgende formål:
-
Rekruttering og ledelse
-
Sikring af en effektiv corporate governance-proces
-
Forberedelse, indgåelse og administration af kontrakten
-
Forretningsplanlægning og analyse
-
Markedsføringsaktiviteter (konkurrencer, undersøgelser)
-
Sikring af sikkerhed, forebyggelse af trusler mod ejendomsinteresser (videoovervågning). Vi behandler dine personoplysninger for at forebygge, kontrollere og opdage lovovertrædelser mod ejendom og aktiver (tyveri, hærværk osv.) samt for at beskytte enkeltpersoners væsentlige interesser.
Det lovlige grundlag for behandling af personoplysninger er en eller en kombination af følgende:
-
Du, som den registrerede, har givet dit samtykke til behandling af dine personoplysninger til et eller flere specifikke formål.
-
Databehandling er nødvendig for at opfylde en kontrakt, som den registrerede er part i, eller for at gennemføre foranstaltninger på anmodning af den registrerede inden kontraktens indgåelse.
-
Databehandling er nødvendig for at overholde en juridisk bindende forpligtelse.
-
Databehandling er nødvendig for at beskytte den registreredes eller en anden fysisk persons vitale interesser.
-
Databehandling er nødvendig for at forfølge vores legitime interesser.
​
​
4. Hvilke personlige data vi behandler​
Rekrutteringsoplysninger, der indgår i det CV, du indsender: navn, efternavn, personnummer, hjemmeadresse, arbejds- og studie-/uddannelsesaktiviteter, sprogkundskaber og deres anvendelse, yderligere viden/færdigheder, interesser/hobbyer, telefonnummer, e-mailadresse, foto eller andre oplysninger, der identificerer dig, samt oplysninger fra personer, der har givet referencer om dig, hvis du udtrykkeligt har givet tilladelse til kontakt med disse personer. Hvis du bliver inviteret til en jobsamtale, vil de oplysninger, der gives under jobsamtalen, samt eventuelle gennemførte tests blive betragtet som dine personoplysninger.
Samarbejdspartnere
Oplysninger, der er nødvendige for samarbejde, indgåelse af samarbejdsaftaler: navn, efternavn, kontaktoplysninger (e-mail, telefonnummer osv.), andre oplysninger, der kræves i henhold til loven.
Deltagere i markedsføringsaktiviteter
Oplysninger, der er nødvendige for personlig identifikation og kommunikation med henblik på at modtage præmier (navn, efternavn, kontaktoplysninger: e-mail, telefonnummer), fotografier, videooptagelser og andre personoplysninger, hvis det kræves i konkurrencereglerne.
Besøgende
på virksomhedens websteder Virksomhedens websteder bruger cookies, hvis behandlingsbetingelser er angivet separat på hvert websted.
Denne privatlivspolitik gælder ikke for tredjepartswebsteder. Du vil altid blive informeret, før vi indsamler dine personlige data.
Personlige data indsamles på virksomhedens websteder under afsnittet "Booking" i formularen (navn, efternavn, kontaktoplysninger: e-mail, telefonnummer og barnets alder).
Brug af IP-adresser
Vi gemmer ikke dine IP-adresser. Disse er kun tilgængelige for tredjeparts sporingsværktøjer som Google Analytics. Flere oplysninger om Google Analytics her: https://support.google.com/analytics/answer/2763052
5. Hvor vi behandler personoplysninger
Vi behandler personoplysninger ved hjælp af den nyeste teknologi under hensyntagen til de involverede privatlivsrisici og de organisatoriske, økonomiske og tekniske ressourcer, der med rimelighed er tilgængelige for os.
Vi overfører ikke data til lande uden for Den Europæiske Union eller Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde.
Vi bruger ikke dine personlige data til automatiseret beslutningstagning.
6. Modtagere af personoplysninger
Vi træffer passende foranstaltninger for at behandle dine personoplysninger i overensstemmelse med gældende lovgivning og for at sikre, at dine personoplysninger ikke tilgås af tredjeparter, der ikke har et tilstrækkeligt retsgrundlag for at behandle dine personoplysninger.
Dine personlige data kan tilgås (efter behov) af:
-
Vores medarbejdere eller autoriserede personer, der har brug for det til at udføre deres arbejde.
-
Personlige databehandlere, der leverer tjenester til os og kun i det omfang, det er nødvendigt, såsom revisorer, økonomistyring og juridiske konsulenter, databaseudviklere eller tekniske vedligeholdere og andre personer, der er involveret i leveringen af vores tjenester.
-
Statslige og lokale myndigheder, hvor det er påkrævet i henhold til loven, f.eks. retshåndhævende myndigheder, kommuner, skattemyndigheder, fogeder.
-
Tredjeparter, der omhyggeligt vurderer, om der er et passende retsgrundlag for sådanne overførsler, såsom inkassatorer, domstole, organer til udenretslig tvistbilæggelse, konkurs- eller insolvensadministratorer samt tredjeparter, der fører registre (f.eks. folkeregister, skyldnerregister osv.).
​
7. Hvor længe vi opbevarer personlige data
Dine personoplysninger vil blive opbevaret, så længe det er nødvendigt for de relevante formål med behandlingen af dine personoplysninger og i overensstemmelse med kravene i gældende lovgivning.
Når vi vurderer varigheden af opbevaringen af personoplysninger, tager vi hensyn til gældende lovkrav, opfyldelsen af kontraktlige forpligtelser, dine instruktioner (f.eks. i tilfælde af samtykke) og vores legitime interesse. Hvis dine persondata ikke længere er nødvendige til de angivne formål, sletter eller destruerer vi dem.
Nedenfor viser vi de mest almindelige opbevaringsperioder for persondata:
-
Personoplysninger, der er nødvendige for at opfylde kontraktlige forpligtelser - vi opbevarer oplysningerne, indtil kontrakten er opfyldt, og indtil andre opbevaringsperioder er opfyldt.
-
Personoplysninger, der skal opbevares for at overholde loven - vi opbevarer oplysningerne i de perioder, der er angivet i de relevante love og bestemmelser. For eksempel kræver regnskabsloven, at bilag skal opbevares i mindst 5 år.
-
Data til at bevise opfyldelsen af vores forpligtelser - vi opbevarer dataene i den generelle forældelsesperiode for krav i overensstemmelse med de forældelsesperioder for krav, der er fastsat i love og regler.
​
8. Hvad er den registreredes rettigheder i forbindelse med behandling af personoplysninger?
Opdateringer
af personoplysninger Hvis der er ændringer i de personoplysninger, du har givet os, såsom ændringer i dit navn, efternavn, kontaktadresse, telefonnummer eller e-mail osv., bedes du kontakte os og give os de opdaterede data, så vi kan opfylde de relevante formål med behandlingen af dine personoplysninger.
Din ret til at få adgang til og berigtige dine personoplysninger
I overensstemmelse med bestemmelserne i den generelle databeskyttelsesforordning har du ret til at anmode om adgang til dine personoplysninger, som vi er i besiddelse af, til at anmode om berigtigelse, sletning, begrænsning af behandling, til at gøre indsigelse mod behandlingen af dine oplysninger samt ret til dataportabilitet i de tilfælde og på den måde, der er fastsat i den generelle databeskyttelsesforordning.
Virksomheden respekterer denne ret til at få adgang til og kontrollere dine personoplysninger, og hvis vi modtager din anmodning, vil vi derfor svare på den inden for de tidsfrister, der er fastsat i love og regler (normalt ikke senere end en måned, medmindre der er en specifik anmodning, der kræver mere tid til at forberede et svar), og hvis det er muligt, vil vi rette eller slette dine personoplysninger i overensstemmelse hermed.
Du kan få oplysninger om dine personlige data, som vi har, eller udøve dine rettigheder som registreret på en af følgende måder:
"Eleven Flowers" ApS
-
ved at indsende en skriftlig ansøgning personligt og identificere dig selv på vores adresse: Eliasgade 10, 2300 København S
-
ved at indsende en ansøgning til vores e-mailadresse på office@forestroom.dk og underskrive den med en sikker elektronisk signatur.
9. Tilbagetrækning af samtykke
Hvis behandlingen af dine persondata er baseret på dit samtykke, har du til enhver tid ret til at trække dit samtykke tilbage. Efter tilbagetrækning af samtykke vil vi ikke længere behandle dine personoplysninger, som vi behandlede på grundlag af samtykke til det relevante formål. Tilbagetrækning af samtykke kan dog ikke påvirke behandlingen af personoplysninger, der er nødvendige for at overholde loven eller behandling baseret på en kontrakt, vores legitime interesser eller andre juridiske grunde, der er fastlagt ved lov.
Du har også ret til at gøre indsigelse mod behandlingen af dine personoplysninger, hvis den er baseret på legitime interesser eller bruges til markedsføringsformål (f.eks. til at sende kommerciel kommunikation eller deltage i lodtrækninger), medmindre en sådan behandling anses for at være nødvendig i henhold til lov eller regulering.
Hvis du har spørgsmål eller indvendinger mod vores behandling af dine personoplysninger, bedes du i første omgang kontakte os.
Hvis du mener, at vi ikke er i stand til at løse problemet, og at din ret til beskyttelse af personoplysninger er blevet krænket, har du ret til at indgive en klage til databeskyttelsesmyndigheden (Datatilsynet). Du kan finde flere oplysninger og ansøgningsskemaer på databeskyttelsesmyndighedens hjemmeside (www.datatilsynet.dk).
10. Opdatering af privatlivspolitikken
​
Dette er den seneste version af privatlivspolitikken. Vi forbeholder os ret til at ændre og om nødvendigt opdatere denne politik. Eventuelle ændringer vil blive offentliggjort på vores hjemmeside på www.forestroom.dk, og vi opfordrer dig til at gennemgå denne side regelmæssigt for at være opmærksom på eventuelle ændringer.
​